Роботи повинні працювати, а не бути у сховищах, — колекціонерка українського мистецтва Беньямінова
Українська колекціонерка та меценатка ассирійського походження Стелла Беньямінова впевнена, що колекційні предмети мистецтва не повинні лежати у сховищах, а натомість мають працювати на людей. Про це вона розповіла у програмі "Точка опори" на телеканалі "Дім".
"Роботи повинні працювати і давати людям відповіді на якісь їхні питання. Не всім потрібен Животков (Олександр Животков, сучасний художник, — ред.). Комусь потрібен інший майстер. Кожен із нас, колекціонерів, знаходить свого майстра. Знайшовши його, треба ділитися ним із світом, з людьми. Ці роботи не повинні бути у сховищах. Насамперед, сьогодні — коли треба показувати людям, що життя триває і музи не мовчать", — каже Беньямінова.
У 2011 році Стелла заснувала фонд Stedley Art Foundation, місія якого — сприяти культурному розвитку України через популяризацію українських митців та їхніх робіт у світі. Вона з командою створила англомовний сайт з описом кожної роботи, де також зазначено звідки той чи інший предмет мистецтва потрапив до її колекції та в яких виставках брав участь. Це велика дослідницька робота, каже Беньямінова, тому нею керують дві кураторки її фундації — Тетяна Волошина і Катерина Лісова.
"Мені цікаво не просто збирати їх, а й досліджувати час, коли була створена ця робота. Ми відкрили сайт для світу, щоб показати, що є ось така українська культура. Українці знають, а світові це малознайомо", — додала колекціонерка та меценатка.
Стелла Беньямінова — українська колекціонерка, лікарка, меценатка. Свою першу колекцію почала формувати на початку 90-х років. У 2011 році заснувала фонд Stedley Art Foundation, місія якого — сприяти культурному розвитку України через популяризацію українських митців та їхніх проєктів, а також для утвердження позитивного іміджу українського мистецтва на міжнародній арт-сцені.
Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну Стелла Беньямінова залишилася в Києві і побудувала новий простір — Open Door Residence, який працює як музей із постійною експозицією.
Більше новин з "Точки опори":
- Українська колекціонерка та меценатка Стелла Беньямінова пояснила різницю між меценатством і спонсорством
- Сподівався стати зіркою у 30 років і довго не погоджувався на роль, — режисер Олесь Санін про Стаса Боклана та драму "Поводир"
- Були два "дурники": я з "Поводирем" і Ахтем Сеітаблаєв із запуском "Хайтарми", — режисер Олесь Санін
- "Має бути сила, витривалість і звучність голосу": оперна співачка Софія Соловій розповіла про одну з найскладніших для неї партій
- "Йому було соромно, що ніколи не чув про Крушельницьку": оперна співачка Софія Соловій розповіла про особливий концерт у Мюнхені
- "Квитків продали більше, ніж є місць у залі": режисер Олесь Санін розповів, як у Франції зустріли фільм "Довбуш"